Customer Experience. Bezpłatne warsztaty.
Miejsce: Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii
Zapraszamy na bezpłatne warsztaty Customer Experience, które są realizowane w ramach programu Merlin.
Dzień 1. Customer Discovery
- Wprowadzenie do metodyki Customer Development, pomagającej wychwycić i ustalić potrzeby klientów, a następnie wykreować produkty i usługi, którymi klienci będą naprawdę zachwyceni
- „4 steps to epiphany” – cztery kroki do walidacji i wdrożenia naszego pomysłu biznesowego w metodyce Customer Development
- Customer Discovery – dlaczego warto zadać pytanie, kim są nasi prawdziwi klienci?
- Problem statement – jak sprawdzić, czy nasz biznes rozwiązuje właściwy problem?
- Klient vs. użytkownik – jak dowiedzieć się, kim jest nasz klient skłonny zapłacić za nasze rozwiązanie?
- Badania i wywiady z klientami – jak zadawać właściwe pytania?
- Customer Validation – jak sprawdzać, czy nasze założenia są słuszne?
Dzień 2. Interpreting the Customer & UX
- Uporządkowanie informacji zwrotnych od klientów w zadania umożliwiające rozwój produktu
- Innowacja jako proces
- Nowe metodologie i narzędzia do segmentacji różnych rodzajów klientów, oraz interpretacji opinii i funkcjonalnych i emocjonalnych potrzeb klienta
- Narzędzia do rejestrowania potrzeb klientów i integrujące informacje zwrotne w procesie rozwoju produktu
- Jak informacja od klienta wpływa na rozwój innowacji
- User-Centred design – proces kreowania produktu, który uwzględnia klientów w każdej fazie tworzenia i testowania, tym samym wzmacniając relacje z klientem
- Znaczenie doświadczenia użytkownika (UX) w projektowaniu produktu lub procesu, będącym jednym z głównych nurtów metodologii User-Centred design
- Omówienie wielu metod przydatnych w tworzeniu UX design – Customer Journey, Personas, Ethnography, Content Analysis itd.
- Sposoby ekonomicznego tworzenia prototypów produktów i usług oraz metody iteracyjnego testowania ich przez klientów
- Dostęp do i demonstracje darmowych symulatorów i kalkulatorów online pomagających w oszacowaniu zdolności poznawczych, fizycznych i zmysłowych przyszłych klientów, które mogą być potrzebne do użytkowania danego produktu albo usługi
Więcej informacji i formularz zapisów można znaleźć na stronie wydarzenia.